Pakiet Sołectwa dla Ciebie

FAQ


Pamiętaj, że powinnaś/powinieneś każdorazowo poinformować gminę Izabelin o zmianie:
  • swojego adresu (w tym o wymeldowaniu),
  • innych danych niezbędnych do weryfikacji uprawnień,
  • danych kontaktowych lub danych osobowych,
  • znaczącej zmianie wizerunku,
a także o śmierci i zmianie danych lub uprawnień osób, których dane znajdują się na Koncie Rodzinnym.
Karta „Mój Izabelin” to, najprościej mówiąc, konto w Programie „Mój Izabelin”, które umożliwia korzystanie z preferencyjnych zniżek i usług oferowanych przez partnerów programu – przedsiębiorców działających w gminie Izabelin.
Karta ułatwia również bieżące korzystanie z usług jednostek gminnych, w tym:
  • Urzędu Gminy Izabelin,
  • Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
  • Szkoły Podstawowej w Izabelinie,
  • Gminnego Przedszkola w Izabelinie,
  • Gminnego Przedszkola w Laskach,
  • Centrum Usług Wspólnych Izabelin,
  • Gminnej Stołówki w Izabelinie,
  • Centrum Kultury Izabelin,
  • Gminnej Biblioteki Publicznej w Izabelinie,
  • Klubu dziecięcego Łoszaki.
Karta może być w postaci cyfrowej (konto w aplikacji mobilnej, plastikowej karty (dla osób, które nie mogą używać aplikacji) lub  breloka z tokenem RFID.

Program Mój Izabelin jest skierowany w szczególności do:
  • mieszkanek i mieszkańców gminy Izabelin,
  • pracowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz
  • innych osób korzystających z usług tych jednostek.
Wydanie Karty oraz korzystanie z jej funkcjonalności (w tym zniżek) jest bezpłatne.
Do dyspozycji użytkowniczek i użytkowników programu Mój Izabelin są pakiety powiązane z różnymi zniżkami i usługami. 
Opis pakietów znajdziesz w zakładce Pakiety.
W zależności od tego, czy mieszkasz w gminie Izabelin i płacisz tu podatki (oraz za wywóz odpadów), czy Twoje dziecko uczęszcza tu do szkoły albo nie mieszkasz w gminie, ale chcesz korzystać z zasobów gminnej biblioteki, możesz korzystać z dostępnych pakietów.
Po założeniu konta automatycznie otrzymujesz Pakiet Powitalny, który umożliwia Ci korzystanie z podstawowych funkcji programu Mój Izabelin.
Jeśli przejdziesz weryfikację jako osoba mieszkająca z gminie, płacąca tu podatki i tzw. opłatę śmieciową, możesz ubiegać się np. o pakiet Mieszkam w Izabelinie, który umożliwia korzystanie ze zniżek u lokalnych partnerów programu (np. zjesz taniej w restauracji, zapłacisz mniej za wizytę swojego kota/psa u weterynarza).
Aby dodać kolejne osoby do swojego konta:

1. Zaloguj się na swoje konto. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Rodzina i kliknij w przycisk Dodaj osobę.

2. Wybierz ikonkę osoby, którą chcesz dodać do rodziny (pełnoletni mężczyzna lub kobieta bądź niepełnoletnie dziecko). Możesz podać indywidualny adres e-mail swojego dziecka, dzięki czemu będzie mogło samodzielnie zalogować się do systemu. Na koniec kliknij w przycisk Zapisz nową osobę konto dziecka zostało założone.
 
Aby zalogować się do aplikacji, użyj Profilu Zaufanego.
Konto Rodzinne powstaje automatycznie przy dodaniu użytkownika będącego najbliższą osobą.

Kontem Rodzinnym może zarządzać tylko jeden użytkownik – administrator, czyli osoba wskazana podczas tworzenia Konta Rodzinnego.
Uwaga, nie może być to osoba niepełnoletnia lub osoba pozostająca pod prawną opieką mimo osiągnięcia pełnoletniości.

Jak dodać osoby do swojego konta? Przeczytaj zakładkę Jak mogę dodać kolejne osoby do swojego konta?
Aby zarejestrować się w programie Mój Izabelin, należy założyć konto:
  • przez zainstalowanie aplikacji Mój Izabelin na urządzeniu mobilnym oraz dokonanie logowania do aplikacji Profilem Zaufanym lub
  • poprzez zalogowanie Profilem Zaufanym na stronie www Karty lub
  • poprzez złożenie wniosku w wersji papierowej w jednym z Punktów Wydawania Karty.
Zachęcamy do korzystania z wersji mobilnej karty, która daje dostęp do możliwości programu w najwygodniejszy i najpełniejszy sposób.

Do założenia konta poprzez aplikację i stronę www potrzebny jest Profil Zaufany. Wszystkie informacje na jego temat oraz przewodnik, jak założyć PZ, znajdziesz na stronie https://www.gov.pl/web/profilzaufany.
W przypadku zniszczenia albo zgubienia karty plastikowej lub breloka należy jak najszybciej zgłosić to:
  • przez aplikację lub stronę www (zakładka Zgłoszenia, Utwórz nowe, Zablokuj kartę),
  • w Punkcie Wydawania Kart (w wypadku osób niemających dostępu do internetu).
Zablokowana karta nie będzie mogła być wykorzystana ponownie.
Aby otrzymać duplikat karty, należy wystąpić z odpowiednim wnioskiem (ewentualnie dołączyć do niego zniszczoną kartę lub brelok) oraz uiścić opłatę 20 zł.
Jeżeli chcesz zamknąć swoje konto, użyj do tego zakładki Zgłoszenia. Wybierz opcję Nowe zgłoszenie. Z dostępnych kategorii wybierz Chcę zamknąć konto. W polu Tytuł możesz wpisać np. „Zamknięcie konta”, podobnie w polu Treść.
Nie musisz podawać przyczyny zamknięcia konta.
Rezygnacja z uczestnictwa w programie następuje z dniem skutecznego złożenia wniosku. Od tego momentu tracisz możliwość korzystania ze zniżek i usług powiązanych z programem Mój Izabelin.

Uwaga.
Konto może zostać dezaktywowane bez wniosku użytkownika w przypadku stwierdzenia, że dane osoby znajdujące się na Koncie nie są prawdziwe, a także w przypadku pozyskania informacji o śmierci użytkownika lub w sytuacji długotrwałego braku aktywności na koncie.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020l Działanie 2.1 E-usługi, Poddziałanie 2.1.2 E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT.