- Home
- Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Urzędu Gminy Izabelin
Urząd Gminy Izabelin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej karta.izabelin.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Dokumenty PDF. XLS. XLSX, DOC, DOCX mogą być niezgodne lub częściowo zgodne.
- Niektóry wpisy mogą być zredagowany w sposób niedostępny.
- Niektóre grafiki nie zawierają opisów alternatywnych.
Wyłączenia
- Mapy
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Paweł Dubaniewicz - Koordynator ds. dostępności.
- E-mail: p.dubaniewicz@izabelin.pl
- Telefon: 22 722 89 77
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dorota Zmarzlak - Wójt Gminy Izabelin
- Adres: ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin C
- E-mail: sekretariat@izabelin.pl
- Telefon: 22 722 89 30
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Główne wejście do budynku Urzędu Gminy Izabelin znajduje się od strony ul. 3 Maja
- Główne wejście nie posiada schodów.
- W budynku nie ma windy.
- W budynku znajdują się poziomy: -1, 0 (parter), 1 i 2.
- Biuro Obsługi Mieszkańca znajduje się na parterze budynku (poziom 0).
- Na parkingu przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Korytarze w budynkach umożliwiają swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
- Toalety przystosowane są dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
- Serwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych.
- Obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy klawiatury jak i myszki.
- Serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące. Zmiana wielkości czcionki, zmiana kontrastu.
- Serwis nie jest wyposażony w skróty klawiaturowe, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.
Inne informacje i oświadczenia
Serwis został zaprojektowany tak, aby był możliwy do obsłużenia dla jak najszerszej grupy użytkowników, niezależnie od używanej technologii, oprogramowania lub posiadanej dysfunkcji.
Nieustannie poszukujemy rozwiązań aby zwiększyć dostępność i użyteczność naszej strony internetowej. Jeżeli masz jakieś uwagi albo komentarze skontaktuj się z nami.