Nabór na stanowisko: główny specjalista ds. planowania i sprawozdawczości budżetu
Wójt Gminy Izabelin ogłasza nabór na wolne stanowisko: główny specjalista ds. planowania i sprawozdawczości budżetu
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• opracowywanie wieloletniej prognozy finansowej oraz projektu budżetu Gminy (według podziału klasyfikacji budżetowej) przy współpracy z kierownikami wydziałów urzędu i kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych;
• przygotowywanie projektów uchwał w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej, zmian w budżecie oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
• opracowywanie i przedkładanie organom gminy i podmiotom wymienionym w odrębnych przepisach wymaganych sprawozdań, analiz oraz informacji dotyczących wykonania budżetu Gminy;
• przedkładanie Regionalnej Izbie Obrachunkowej zarządzeń Wójta objętych zakresem jej nadzoru;
• przekazywanie informacji o wysokości i zmianach planu finansowego wydziałom i podległym gminie jednostkom;
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej prognozowania i obsługi długu publicznego;
• opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, dotyczących prowadzenia rachunkowości;
• opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych;
• bieżąca analiza, weryfikacja i ocena przebiegu wykonania budżetu Gminy oraz podległych jednostek organizacyjnych;
• nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych;
• przygotowanie spraw związanych z planowaniem funduszu sołeckiego i budżetu partycypacyjnego;
• przygotowanie zbiorczej informacji o stanie mienia Gminy.
Więcej na bip.izabelin.pl.

