Nabór na stanowisko ds. zarządzania drogami
Wójt Gminy Izabelin ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. zarządzania drogami w Wydziale Gospodarki Komunalnej.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o drogach publicznych w zakresie dróg gminnych, w szczególności:
a) Bieżące utrzymanie dróg gminnych, w tym opracowywanie planu remontów, nadzór nad prowadzonymi pracami napraw nawierzchni;
b) Monitoring stanu dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Izabelin;
c) Nadzór nad procesem zimowego utrzymania;
d) Prowadzenie uzgodnień z innymi zarządcami dróg na terenie gminy w zakresie planowanych rozwiązań projektowych zarówno w odniesieniu do dróg wojewódzkich, powiatowych oraz gminnych;
e) Przygotowanie założeń oraz opiniowanie projektów organizacji ruchu;
f) Wdrażanie rozwiązań przyjętych w Planie Zrównoważonej Mobilności dla gminy w odniesieniu do istniejącej jak i nowej infrastruktury drogowej;
g) Przygotowanie zaświadczeń o dostępie do drogi publicznej;
h) Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych przez Wójta Gminy Izabelin w zakresie lokalizacji zjazdów dróg publicznych;
i) Przygotowanie projektów opinii dotyczących uzgodnienia sposobu zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogowego drogi publicznej gminnej.
Szczegóły w → OGŁOSZENIU.

