Image

Spotkanie z sołtysami

We wtorek (8 października) po południu w izabelińskim Dziennym Domu Senior+ odbyło się spotkanie z byłymi oraz nowo wybranymi sołtysami. Wójt Gminy Izabelin - Mateusz Milej wręczył drobne upominki oraz dyplomy: jednym z podziękowaniami, drugim z gratulacjami. 

Wszystkim przybyłym na to spotkanie wójt złożył podziękowania za ich dotychczasowe reprezentowanie mieszkańców poszczególnych sołectw na forum gminy oraz godne wykonywanie społecznego mandatu zaufania. Podkreślił również, jak ważna i wymagająca jest to funkcja.

29 września br. sześć osób zostało wybranych na 5-letnią kadencję (sołtys Truskawia została wybrana w wyborach uzupełniających w 2021 r. i pełni tę funkcję do końca swojej kadencji). To ogromny mandat zaufania od mieszkańców sołectwa! Niech zatem ta kadencja 2024-2029 upłynie nam wszystkim pod znakiem udanej współpracy, której towarzyszyć będzie szacunek i umacnianie wzajemnych relacji.

Teraz czas na wybory do rad sołeckich!

Zebrania wiejskie w wyborach rad sołeckich przeprowadzone zostaną zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 49/2024 Wójta Gminy Izabelin z dnia 6 września 2024 r.

Lp.

Sołectwo

Data i godzina zebrania

Miejsce zebrania

1

Mościska

18.10.24 r. godz. 17.00

Szkoła Podstawowa, Warszawa, ul. Arkuszowa 202

2

Laski

18.10.24 r. godz. 19.00

Gminne Przedszkole, Laski, ul. 3 Maja 43

3

Izabelin B

23.10.24 r. godz. 18.00

Szkoła Podstawowa, Izabelin, ul. 3 Maja 49

4

Hornówek

11.10.24 r. godz. 18.00

Szkoła Podstawowa, Izabelin, ul. 3 Maja 49

5

Izabelin C

17.10.24 r. godz. 18.00

Szkoła Podstawowa, Izabelin, ul. 3 Maja 49

6

Sieraków

15.10.24 r. godz. 18.00

Szkoła Podstawowa, Izabelin, ul. 3 Maja 49

7

Truskaw

15.10.24 r. godz. 19.00

Szkoła Podstawowa, Izabelin, ul. 3 Maja 49

 

Zapraszamy do udziału w wyborach!

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020l Działanie 2.1 E-usługi, Poddziałanie 2.1.2 E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT.