- Home
- FAQ
Zakładanie konta
1. Zaloguj się na swoje konto. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Rodzina i kliknij w przycisk Dodaj osobę.
2. Wybierz ikonkę osoby, którą chcesz dodać do rodziny (pełnoletni mężczyzna lub kobieta bądź niepełnoletnie dziecko). Możesz podać indywidualny adres e-mail swojego dziecka, dzięki czemu będzie mogło samodzielnie zalogować się do systemu. Na koniec kliknij w przycisk Zapisz nową osobę – konto dziecka zostało założone.
- przez zainstalowanie aplikacji Mój Izabelin na urządzeniu mobilnym oraz dokonanie logowania do aplikacji Profilem Zaufanym lub
- poprzez zalogowanie Profilem Zaufanym na stronie www Karty lub
- poprzez złożenie wniosku w wersji papierowej w jednym z Punktów Wydawania Karty.
Do założenia konta poprzez aplikację i stronę www potrzebny jest Profil Zaufany. Wszystkie informacje na jego temat oraz przewodnik, jak założyć PZ, znajdziesz na stronie https://www.gov.pl/web/profilzaufany.
- przez aplikację lub stronę www (zakładka Zgłoszenia, Utwórz nowe, Zablokuj kartę),
- w Punkcie Wydawania Kart (w wypadku osób niemających dostępu do internetu).
Aby otrzymać duplikat karty, należy wystąpić z odpowiednim wnioskiem (ewentualnie dołączyć do niego zniszczoną kartę lub brelok) oraz uiścić opłatę 20 zł.
Nie musisz podawać przyczyny zamknięcia konta.
Rezygnacja z uczestnictwa w programie następuje z dniem skutecznego złożenia wniosku. Od tego momentu tracisz możliwość korzystania ze zniżek i usług powiązanych z programem Mój Izabelin.
Uwaga.
Konto może zostać dezaktywowane bez wniosku użytkownika w przypadku stwierdzenia, że dane osoby znajdujące się na Koncie nie są prawdziwe, a także w przypadku pozyskania informacji o śmierci użytkownika lub w sytuacji długotrwałego braku aktywności na koncie.
Potrzebujesz pomocy?
izabelin@izabelin.pl+48 22 722 89 30
poniedziałek: godz. 9:00–18:00
wtorek – piątek: godz. 8:00–16:00