1. Zaloguj się na swoje konto. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Rodzina i kliknij w przycisk Dodaj osobę.
2. Wybierz ikonkę osoby, którą chcesz dodać do rodziny (pełnoletni mężczyzna lub kobieta bądź niepełnoletnie dziecko). Możesz podać indywidualny adres e-mail swojego dziecka, dzięki czemu będzie mogło samodzielnie zalogować się do systemu. Na koniec kliknij w przycisk Zapisz nową osobę– konto dziecka zostało założone.
Aby zalogować się do aplikacji, użyj Profilu Zaufanego.
Aby zarejestrować się w programie Mój Izabelin, należy założyć konto:
przez zainstalowanie aplikacji Mój Izabelin na urządzeniu mobilnym oraz dokonanie logowania do aplikacji Profilem Zaufanym lub
poprzez zalogowanie Profilem Zaufanym na stronie www Karty lub
poprzez złożenie wniosku w wersji papierowej w jednym z Punktów Wydawania Karty.
Zachęcamy do korzystania z wersji mobilnej karty, która daje dostęp do możliwości programu w najwygodniejszy i najpełniejszy sposób.
Do założenia konta poprzez aplikację i stronę www potrzebny jest Profil Zaufany. Wszystkie informacje na jego temat oraz przewodnik, jak założyć PZ, znajdziesz na stronie https://www.gov.pl/web/profilzaufany.
W przypadku zniszczenia albo zgubienia karty plastikowej lub breloka należy jak najszybciej zgłosić to:
przez aplikację lub stronę www (zakładka Zgłoszenia, Utwórz nowe, Zablokuj kartę),
w Punkcie Wydawania Kart (w wypadku osób niemających dostępu do internetu).
Zablokowana karta nie będzie mogła być wykorzystana ponownie.
Aby otrzymać duplikat karty, należy wystąpić z odpowiednim wnioskiem (ewentualnie dołączyć do niego zniszczoną kartę lub brelok) oraz uiścić opłatę 20 zł.
Jeżeli chcesz zamknąć swoje konto, użyj do tego zakładki Zgłoszenia. Wybierz opcję Nowe zgłoszenie. Z dostępnych kategorii wybierz Chcę zamknąć konto. W polu Tytuł możesz wpisać np. „Zamknięcie konta”, podobnie w polu Treść.
Nie musisz podawać przyczyny zamknięcia konta. Rezygnacja z uczestnictwa w programie następuje z dniem skutecznego złożenia wniosku. Od tego momentu tracisz możliwość korzystania ze zniżek i usług powiązanych z programem Mój Izabelin.
Uwaga.
Konto może zostać dezaktywowane bez wniosku użytkownika w przypadku stwierdzenia, że dane osoby znajdujące się na Koncie nie są prawdziwe, a także w przypadku pozyskania informacji o śmierci użytkownika lub w sytuacji długotrwałego braku aktywności na koncie.
Uprzejmie informujemy, że tworząc i administrując strony internetowe Urzędu Gminy Izabelin używamy technologii służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Urząd Gminy Izabelin nie personalizuje wyświetlanych treści. Realizując rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. „RODO”), informujemy, że do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP twojego urządzenia, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.
Administratorem danych jest Wójt Gminy Izabelin.
Wybierz kategorie ciasteczek, na które wyrażasz zgodę:
1. Zaloguj się na swoje konto. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Rodzina i kliknij w przycisk Dodaj osobę.
2. Wybierz ikonkę osoby, którą chcesz dodać do rodziny (pełnoletni mężczyzna lub kobieta bądź niepełnoletnie dziecko). Możesz podać indywidualny adres e-mail swojego dziecka, dzięki czemu będzie mogło samodzielnie zalogować się do systemu. Na koniec kliknij w przycisk Zapisz nową osobę – konto dziecka zostało założone.