Aby dodać kolejne osoby do swojego konta:

1. Zaloguj się na swoje konto. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę Rodzina i kliknij w przycisk Dodaj osobę.

2. Wybierz ikonkę osoby, którą chcesz dodać do rodziny (pełnoletni mężczyzna lub kobieta bądź niepełnoletnie dziecko). Możesz podać indywidualny adres e-mail swojego dziecka, dzięki czemu będzie mogło samodzielnie zalogować się do systemu. Na koniec kliknij w przycisk Zapisz nową osobę konto dziecka zostało założone.
 
Aby zalogować się do aplikacji, użyj Profilu Zaufanego.
Aby zarejestrować się w programie Mój Izabelin, należy założyć konto:
  • przez zainstalowanie aplikacji Mój Izabelin na urządzeniu mobilnym oraz dokonanie logowania do aplikacji Profilem Zaufanym lub
  • poprzez zalogowanie Profilem Zaufanym na stronie www Karty lub
  • poprzez złożenie wniosku w wersji papierowej w jednym z Punktów Wydawania Karty.
Zachęcamy do korzystania z wersji mobilnej karty, która daje dostęp do możliwości programu w najwygodniejszy i najpełniejszy sposób.

Do założenia konta poprzez aplikację i stronę www potrzebny jest Profil Zaufany. Wszystkie informacje na jego temat oraz przewodnik, jak założyć PZ, znajdziesz na stronie https://www.gov.pl/web/profilzaufany.
W przypadku zniszczenia albo zgubienia karty plastikowej lub breloka należy jak najszybciej zgłosić to:
  • przez aplikację lub stronę www (zakładka Zgłoszenia, Utwórz nowe, Zablokuj kartę),
  • w Punkcie Wydawania Kart (w wypadku osób niemających dostępu do internetu).
Zablokowana karta nie będzie mogła być wykorzystana ponownie.
Aby otrzymać duplikat karty, należy wystąpić z odpowiednim wnioskiem (ewentualnie dołączyć do niego zniszczoną kartę lub brelok) oraz uiścić opłatę 20 zł.
Jeżeli chcesz zamknąć swoje konto, użyj do tego zakładki Zgłoszenia. Wybierz opcję Nowe zgłoszenie. Z dostępnych kategorii wybierz Chcę zamknąć konto. W polu Tytuł możesz wpisać np. „Zamknięcie konta”, podobnie w polu Treść.
Nie musisz podawać przyczyny zamknięcia konta.
Rezygnacja z uczestnictwa w programie następuje z dniem skutecznego złożenia wniosku. Od tego momentu tracisz możliwość korzystania ze zniżek i usług powiązanych z programem Mój Izabelin.

Uwaga.
Konto może zostać dezaktywowane bez wniosku użytkownika w przypadku stwierdzenia, że dane osoby znajdujące się na Koncie nie są prawdziwe, a także w przypadku pozyskania informacji o śmierci użytkownika lub w sytuacji długotrwałego braku aktywności na koncie.

Potrzebujesz pomocy?



+48 22 722 89 30
poniedziałek: godz. 9:00–18:00
wtorek – piątek: godz. 8:00–16:00

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020l Działanie 2.1 E-usługi, Poddziałanie 2.1.2 E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT.