Karta Mieszkańca
Szybciej, wygodniej, zawsze pod ręką
Otwórz
Pobierz aplikację
apple app store google play store
  • Home
  • Otwarty konkurs ofert „Prowadzenie placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej w 2026 r.”
2025-12-23

Otwarty konkurs ofert „Prowadzenie placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej w 2026 r.”

Wójt Gminy Izabelin ogłasza na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej poprzez prowadzenie placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej pod nazwą „Placówka wsparcia dziennego w Izabelinie w 2026 roku” oraz nabór reprezentantów organizacji pozarządowych do komisji konkursowej.

Przedmiotem konkursu jest prowadzenie placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej, zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2025 r., poz. 49), dla dzieci i młodzieży zamieszkałych na terenie gminy Izabelin.

Termin realizacji zadania:
od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.

Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania: 300 000 zł.

Maksymalny udział dotacji: 90% kosztów realizacji zadania.

Termin składania ofert:
od 23 grudnia 2025 r. do 13 stycznia 2026 r. włącznie.

Termin zgłaszania reprezentantów organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do komisji konkursowej powołanej w celu opiniowania ofert złożonych w ogłoszonym konkursie:
od 23 grudnia 2025 r. do 12 stycznia 2026 r. włącznie.

Miejsce składania ofert:
oferty należy składać osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Izabelin lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej/kurierem na adres: Urząd Gminy Izabelin ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin. Liczy się data wpływu oferty do Urzędu.

Ofertę należy dostarczyć w opisanej, zamkniętej kopercie z oznaczeniem nazwy i adresu Oferenta oraz podaniem nazwy zadania publicznego: „Konkurs na prowadzenie placówki wsparcia dziennego w 2026 r.”.

Miejsce zgłaszania reprezentantów:
Wniosek ze wskazaniem nazwy organizacji, imienia i nazwiska reprezentanta, podpisany przez osobę/osoby upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji lub podmiotu wymienionego w art. 3 ust. 3 ww. ustawy, należy złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin.

Termin rozstrzygnięcia konkursu:
do 20 stycznia 2026 r.

Szczegółowe informacje nt. ogłoszonego konkursu znajdują się w Zarządzeniu Nr 242/2025 Wójta Gminy Izabelin z dnia 23 grudnia 2025 r. oraz w BIP-ie

Wzory dokumentów znajdują się w zakładce [Rodzaje dotacji] > [Konkurs ofert].